2014. szeptember 19., péntek

13. Fejezet

*Viktória szemszöge*

Már hónapok óta bujdosunk, anyámról nem tudok semmit ami miatt nagyon aggódok. Vajon keres engem? Felkeltem az ágyból kihasználtam  hogy Louis lent TV-t nézz. Felvettem egy kabátot és egy cipőt, majd kimásztam az ablakon. Egyből rohanni kezdtem, mert ha észre veszik hogy eltűntem nekem annyi. Ezekben a hónapokban Niall olyan volt mintha alig ismernénk egymást. Sokszor vagyok Liam-mel akivel egyre jobban kijövők. Befutottam az erdőbe, ami a vámpírok szerint nem annyira jó ötlet, mivel ez itt a farkasok területe és ha egyszer befutok ide ők nem tehetnek értem semmit. Féltem. A fáradságtól egyre lassabban futottam a végén már megálltam.


Az egyik bokorban mozgást érzékeltem, mire ijedtemben egy halk sikoly szaladt ki ajkaim közül.
-Sss. Ne sikoltozz mert ha a többiek észre vesznek neked annyi. -jött elő egy marna szemű barna hajú közép magas termetű férfi. Fehér pólót viselt és fekete csőnadrágot. Haja fel volt állítva.

-ki vagy te? -kérdeztem remegő hanggal.

-Szikszai Péter, és te?

-Viktória Roberts  -montam

-Wáó... Volt egy barátnőm akit Viktóriának hívtak, Budapesti volt -mosolygót

-Várj, te is magyar vagy? -kérdeztem és akaratom ellenére is mosolyogni kezdtem, bólintott jelezve hogy igen.

**

Sokat beszélgettem Szikivel egy nap alatt mint Niall-el az utóbbi időben. Kiderült hogy farkas vérű és hogy lehet tudd nekem segíteni az igazi szüleimmel kapcsolatos dologról. Amitől nagyon megörültem.

-Holnap majd találkozzunk oké? Haza kísérnélek de a vámpírok miatt inkább nem kerülnék bajba. -mosolygott majd az erdő végéig vissza kísért.

-Köszönöm szépen Sziki, mindent köszönök.

-Ne köszönj semmi, nagyon érdekes vagy és ismerős. -mosolygót

-Megölelnélek, de nem igazán ismerlek -motyogtam s lesütöttem szememet. Halk kuncogást hallottam.

-No problem, akkor holnap?

-Holnap -mosolyogtam, majd intettem és vissza sétáltam a házhoz. Már félek a következményektől.


*Sziki szemszöge*

 Éppen vissza fele sétáltam, mikor Benny.vel találtam szembe magam. 

-Hello Benny -mosolyogtam, de ő csak semleges arccal bámult.

-Megörültél Sziki? Egy emberrel? Ráadásul aki vámpírokkal barátkozik? 

-Most mi van? Nem akarok semmit tőle, és nem árultam el egy titkunkat sem.

-Akkor sem tetszik nekem ez- morogta és szemei kezdtek sárgulni, nem csoda mivel vámpír szagot érzünk.

-Nem hiszem el -morogtam majd mind ketten lementünk négy kézláb és a szervezetünkbe beindult a farkas vér. Úgy érzem valami nagyon rossz dolog történik. Meg jelent előttünk egy fekete hajú vörös szemű sápadt bőrű nő, akinek vörös ajkai közül látni lehetett hegyes szemfogai. Elindult felém gyorsasággal, mire én megtorpantam mert előttem már centivel eltűnt. Azután mögülem rá ugrott a hátamra, és próbálta össze roppantani a bordáimat.

Szerencsére Benny leszedte rólam és szét szaggatta, feje elém gurult mire én szétkarmoltam. Bal és jobb oldali arcát fogaim közé vettem és oldalra kezdtem forgolódni vele. Majd jó messzire kiköptem. és oda sétáltam Benny-hez. Majd lassan vissza változtunk.

-Köszönöm Benny, életet mentettél. -mosolyogtam halványan és megjelent mosolya ami már hiányzott.

-Nincs mit és a lányt senkinek. -figyelmeztettet.

-Oké, köszönöm tényleg. De amúgy segítened kellene.

-Mibe? -nézett rám össze ráncolt homlokkal.

-Segítened kell megtalálni Viktória igazi szüleit és anyakönyvi kivonatát. -motyogtam halkan.

-Sziki... Nem jó ötlet. Ha megtudják nekünk végünk. -motyogta.

-Kérlek... Esküszöm hogy ha bármi történik vagy kiderül magamra vállalok mindent. -mondtam, mire ő sóhajtott egyet.

-Rendben... -adta be derekát, mire az ajkaim vigyorra görbültek fel.

-Kösz tesó -mondtam és szorosan megöleltem. Vissza futottunk a falkánkhoz. Olivér kérdően nézett ránk mikor meglátta véres szánkat.

-Össze tűzés egy vámpírral -mondta Benny mielőtt bármit is mondhatott volna. Fel állt a szőkeség és oda sétált hozzá és a fülembe suttogott.

-A többiek nem fogják érezni rajtad az ember szagát, de az én szaglásom a legjobb. -suttogta majd elhajolt egy mosoly kíséretében. -de nem foglak elárulni.

-Bízhatok valóban benned drága Olikám? -mosolyogtam, már nagyon régóta ismerem ő én Benny és Ya Ou a legjobb barátunk vagyunk.

-Ezt komolyan kérdezed? De nagyon ismerős az illatod mér mint az emberé.

-Viktória Roberts -mondtam és arcán a megdöbbentség tisztán látszót. -Hé... Olivér minden rendben?

-Őt kellet volna elfognunk. A legerősebb családból származik. -mondta és szemeim kitágultak.

-Mit tudsz róla? -kérdeztem mire ő megfogta karomat és húzni kezdet. A barlangtól nem messze volt egy kis kunyhó ahol a régi történelmes dolgokat tartjuk. Tudjuk ki melyik családból származik, ki tiszta vérű vámpír ki igazán farkas vérű. Feljegyeztük az elmúlt évszázadban kik változtak át farkassá vagy vámpírrá.

Bementünk a kunyhóba, Oli a fiókba nyúlt és kivett egy dossziét. Majd a kezembe nyomta, kinyitottam és Viktóriáról volt adat.








Sziasztok! Sajnálom hogy ritkán hozok új fejezeteket de a suli miatt (Főleg most hogy nyolcadikos vagyok) Sokat kell tanulnom hogy ebben a félévben jó jegyeim legyenek. Meg alig jutok géphez is. Úgy döntöttem hogy füzetbe folytatom tovább legalább tudom írni is, hétvégén meg megírom vagy ha hétköznap is tudom és akkor már csak át kell nézni és felrakom. A szereplőket majd rászánom magam és mikor időm engedik meg csinálom, nos a kép a végén Viktória adatait leírta úgy hogy azzal nem lesz gondom:)) Nos Pa Ti köszönöm hogy annyit szóltál hozzá a fejezetekhez meg jó volt veled beszélgetni is chat-en ma kezdtem elolvasni a Vámpírnaplót és most járok a 36 oldalnál, bár csak azért mert egész nap írtam a blogot úgyhogy most neki kezdek folytatni mert 6 órakor meg megyek el :) Nos ha tetszett írj komentet vagy a chat-hez, iratkozz fel, pipálj és csatlakozz az új facebook csoporthoz ----> katt és nem vagyok kíváncsi olyan komentekre hogy " Légy szíves töröld a blogot mert borzasztó" Egyszerűen nem kell olvasni ha nem tetszik. Építő kritikár várok sok szeretettel , ennyit szerettem volna mondani:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése