2014. szeptember 29., hétfő

15. fejezet

*Viktória szemszöge*

Az ágyon ültem. Kisírt szemekkel össze kócolt hajjal ültem és magam elé meredtem. Nem tudtam semmit csinálni, nem volt semmihez kedvem. Annyit tudtam hogy elegem van Niall-ból. Felállni sem bírtam, a lábaim nem bírták volna el súlyomat, csak összeestem volna. Kopogást hallottam.

-Bejöhetek- hallottam meg Harry rekedtes hangját. Nem válaszoltam. tudtam hogy egy hang se jött volna ki számon. Lassan kinyílt az ajtó és göndör fürtöket pillantottam meg, majd két zöld íriszt és a szokásos mosolygát. De az egyből lefagyott s szemei is kikerekedtek mikor meg pillantott

-Rosszabbul nézel ki mint gondoltam -suttogta és már mellettem is termet.

-Figyelj tudom hogy látni sem akarod Niall-t -összerezzentem mikor meghallottam nevét -de teljesen le van törve. Lent ül és folyamatosan maga elé mered, szemeiből könnyek csordulnak ki folyamatosan és csak a nevedet hajtogatja. Ő nagyon szeret téged, és nem akar megbántani csak aggódik érted.

-Nem érdekel, Harry! Elegem van belőle, egyszer nem törődik velem hozzám sem szól most meg üvölt fájdalmat okoz és csodálkozik hogy kiakadok rá.  És ha most azért jöttél hogy bocsájtsak meg neki akkor most felállhatsz és ki sétálhatsz! -kiabáltam és mérgesen néztem rá.

-Később úgy is megfogod bánni, hiszen szere....

-Szerettem őt, múlt időben. Csalódtam benne és megbántott -mondtam vagy is inkább suttogtam. Harry megölelt. Amire nem i gazán számítottam. Majd a szemembe nézet, túl közel volt. Azt hittem megakar csókolni. Közelített. Majd az orromra adott egy puszit.

-Szereted őt, de most túl dühős vagy rá. Gondolkozz rajta és higgadj le. Utána rájössz hogy még mindig szereted. -mosolygót majd kiment.

Harry nagyon kedves volt most. Pedig azt hittem hogy rossz és lenéz. De tévedtem. A sírástól elég álmos lettem, így lefeküdtem, takarót magamra húztam, szemeimet lecsuktam.

**

Reggel nagy nehezen kinyitottam szemeimet amit egyből meg is dörzsöltem, ásítottam egyet majd körbenéztem hogy van e itt valaki. De egyedül voltam a szobában. Ki néztem az ablakon, esett az eső. November végénél járunk. Hamarosan december.

Felöltöztem, fel vettem egy fekete hosszú ujjút és egy fekete csőnadrágot, egy zoknit és egy kapucnis pulcsit. Megfésültem hajamat amit fel is kötöttem, arcot mostam és végül fogat is. Kimentem a szobából és egyenesen a konyha felé indultam le.

Zayn próbált valami palacsinta féleséget sütni, ami  nem igazán ment. Volt félig nyer volt amelyiknek az egyik oldala teljesen fekete egyik sem volt ehető. Oda sétáltam majd elvettem tőle a serpenyőt.

-Jó reggelt! -szólaltam meg mire Zayn elmotyogott egy "Reggelt" Majd messzebb ment és rágyújtott. Ki kapartam az oda éget palacsintát, majd megnéztem a tésztáját. Bele kóstoltam de majdnem elhánytam magam.

-Zayn! Te mit csináltál ezzel a tésztával? Borzasztó -mondtam majd kiöntöttem a mosogató lefolyójába.

**

Reggeli után felmentem a szobámba azóta itt ülök az ágyon. S az ég eléggé beborult, dörgött és néha lehetett látni egy kis fényt. Az eső neki csapódott az ablak üvegének. Lentről kiabálásokat hallottam, egyből felpattantam az ágyból és az ajtóm felé vettem az irányt. Lebaktattam a lépcsőn és megláttam Szikit.

-Sziki!- mondtam és rohantam hozzá hogy megöleljem. El is felejtettem hogy találkoznom kellet volna vele. Majd megéreztem derekam körül két erős kart ami elhúzott ónnal. Fel néztem az illetőre.

Szőke haja most is mint mindig felzselézve, csodálatos kék íriszei vörös színben pompáznak, lilás kék pólót viselt egy csőnadrágot és egy torna cipőt. Sziki közelebb lépet mire Niall hátrált velem. Próbáltam magamról lefejteni kezeit, de ő csak szórósabban fogót.

-Engedj el-szaladt ki számon  e szavak.

-Viktória, ők veszélyesek .-morogta s le sem vette szemét Szikiről és a másik három srácról

-Segíteni jöttünk- szólalt meg Sziki -Olivér mutasd meg nekik -motyogta egy szőke hajú srácnak.

Közelebb ment Louis-hoz és oda adott neki egy lapot


Sziasztok! Meghoztam a részt, hamarabb mint terveztem:) Ha tetszett iratkozz fel, írj megjegyzést, csatlakozz a facebook csoporthoz, pipálj és írj chat-en is:) Puszi:* Victoria Mosbie



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése