2014. november 30., vasárnap

#1 Díj

Köszönöm szépen őszintén Martina Stoessel-nek:) Megkaptam a blog első Liebster Award díját :D <3

 Szabályok:
Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!

Magamról:

1. Imádom a vámpíros sztorikat
2. Utálom a gombát
3. One Direction ByTheWay és Violetta fan vagyok
4. Kedvenc magyar énekesem Pál Dénes.
5. Olvasom a híres After fordítást és örülök hogy lesz belőle könyv és film
6. Az egyik kutyámat úgy hívják Tigris mert csíkos a másikat Gyilkosnak mert nem tudom :D
7. Most kezdtem el a Vámpírnaplók 2 részét olvasni
8. Számomra a Ppsi olyan mint másnak a drog vagy az alkohol vagy a cigaretta
9. Soha nem ittam, drogoztam vagy cigiztem.
10. Pizsamában vagyok mikor nincs suli.
11. Utálom az 5sos-t:)

Martina kérdései:

1. Mióta írsz blogot?
2014. Február 22.

2. Hány blogod van?
14

3. Hány könyvet olvastál ki?
Nem tudom 

4. Kedvenc versed?
Tiszta szívvel

5.  Kedvenc íród?
Ha versre érted József Attila ha könyvre akkor nem tudom

6. Kedvenc színész
Damien Lauretta

7. Utált személy
Az egyik osztály társam akit nem nevezek meg:3

8. Kedvenc blog?
After, Twisted, Psycho Stepbrother<3

9.  1D vagy Justin Bieber
1D ez egyértelmű

10. Kedvenc 1D tag?
Niall James Horan <3

11. Kedvenc énekes?
Pál Dénes 

11. Kérdésem
1. Ki a kedvenc énekesed

2. Sokat olvasol?

3. Kedvenc könyv?

4. Sok blogot olvasol?

5. Harry Styles vagy Luke Hemmings?

6.Hány blogot olvastál ki?

7.Vámpír vagy vérfarkas?

8.Horror vagy vígjáték (csak egy lehet a kettő közt)

9. Mi ihlet a blog íráshoz?

10. Hány blogot írsz?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése